1.§ POSTANOWIENIA OGÓLNE
- REGULAMIN określa zasady korzystania przez KLIENTÓW z usług świadczonych przez LYFE.
- Użyte w REGULAMINIE terminy oznaczają:
- LYFE – oznacza Justynę Danielewicz prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą LYFE Justyna Danielewicz z siedzibą w Poznaniu (61-645), os. Zwycięstwa 8/131, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadającą NIP 9721119606, będącą podmiotem świadczącym usługi bezpośrednio na rzecz KLIENTA;
- STRONA – oznacza zarówno LYFE jak i KLIENTA;
- Kodeks cywilny – oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014, poz. 121) Kodeks cywilny,
- CATERING DIETETYCZNY – oznacza usługę oferowaną przez LYFE obejmującą kompleksowe przygotowanie, wytworzenie i dostarczenie na ADRES wskazany przez KLIENTA pięciu (5) gotowych posiłków przeznaczonych do spożycia obejmujących:
- śniadanie,
- II śniadanie,
- obiad,
- podwieczorek,
- kolacja,
a w przypadku WARIANTU SPORT 3500 kcal sześciu (6) posiłków przeznaczonych do bieżącego spożycia obejmujących:
- śniadanie,
- II śniadanie,
- obiad,
- posiłek bezpośrednio po treningu,
- posiłek 2 godziny po treningu,
- kolacja.
- SOKI OCZYSZCZAJĄCE – oznacza usługę oferowaną przez LYFE obejmującą kompleksowe przygotowanie, wytworzenie i dostarczenie na ADRES wskazany przez KLIENTA sześćiu (6) gotowych soków oczyszczających przeznaczonych do spożycia.
- USŁUGA – oznacza łącznie CATERING DIETETYCZNY i SOKI OCZYSZCZAJĄCE lub każde z nich z osobna
- KALORYCZNOŚĆ SOKÓW OCZYSZCZAJĄCYCH: SOKI OCZYSZCZAJĄCE dostępne są w następujących wariantach do wyboru:
- Fall in love 1300 kalorii,
- Love 1000 kalorii,
- Addicted 800 kalorii,
- KALORYCZNOŚĆ CATERINGU DIETETYCZNEGO – CATERING DIETETYCZNY dostępny jest w następujących wariantach do wyboru:
a) Dieta redukcyjna w wersji:
- 1000 kcal (BASIC, VEGAN, VEGE+RYBA, GLUTEN FREE, GLUTEN FREE+VEGAN,GLUTEN FREE+VEGE+RYBA),
- 1300 kcal (BASIC, VEGAN, VEGE+RYBA, GLUTEN FREE, GLUTEN FREE+VEGAN,GLUTEN FREE+VEGE+RYBA),
- 1600 kcal (BASIC, VEGAN, VEGE+RYBA, GLUTEN FREE, GLUTEN FREE+VEGAN,GLUTEN FREE+VEGE+RYBA),
- 2000 kcal (BASIC, VEGAN, VEGE+RYBA, GLUTEN FREE, GLUTEN FREE+VEGAN,GLUTEN FREE+VEGE+RYBA),
b) Dieta stabilizacyjna w wersji:
- 1300 kcal (BASIC, VEGAN, VEGE+RYBA, GLUTEN FREE, GLUTEN FREE+VEGAN,GLUTEN FREE+VEGE+RYBA),
- 1600 kcal (BASIC, VEGAN, VEGE+RYBA, GLUTEN FREE, GLUTEN FREE+VEGAN,GLUTEN FREE+VEGE+RYBA),
- 2000 kcal (BASIC, VEGAN, VEGE+RYBA, GLUTEN FREE, GLUTEN FREE+VEGAN,GLUTEN FREE+VEGE+RYBA),
- 2500 kcal (BASIC, VEGAN, VEGE+RYBA, GLUTEN FREE, GLUTEN FREE+VEGAN,GLUTEN FREE+VEGE+RYBA),
c) Dieta sportowa w wersji:
- 2000 kcal (BASIC, GLUTEN FREE)
- 2500 kcal (BASIC, GLUTEN FREE)
- 3500 kcal (BASIC, GLUTEN FREE)
d) Dieta indywidualna (USŁUGA spersonalizowana, na specjalne zamówienie KLIENTA);
- ADRES – oznacza dokładny adres podany przez KLIENTA przy składania ZAMÓWIENIA, pod który LYFE realizował będzie dostawę USŁUGI, obejmujący: miejscowość, ulicę, nr domu/mieszkania;
- WWW.LYFE.PL - oznacza serwis internetowy prowadzony przez LYFE, dostępny pod adresem elektronicznym www.lyfe.pl, za pośrednictwem którego KLIENT, po utworzeniu KONTA KLIENTA może złożyć zamówienie na wykonanie USŁUGI;
- DANE KLIENTA – oznacza dane podane przez KLIENTA w trakcie składania ZAMÓWIENIA obejmujące: imię i nazwisko, ADRES, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail;
- KLIENT – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, a także osobę prawną i jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, posiadającą zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych;
- KONTO KLIENTA – oznacza konto użytkownika założone przez KLIENTA w portalu WWW.LYFE.PL;
- REGULAMIN – oznacza niniejszy regulamin świadczenia USŁUG przez LYFE;
- ZAMÓWIENIE – zamówienie na realizację USŁUGI przez LYFE, złożone przez KLIENTA w dowolny, przez niego wybrany sposób, zgodnie z § 2 REGULAMINU;
- TEREN DOSTAWY – oznacza granice administracyjne miast: POZNAŃ, WROCŁAW i WARSZAWĘ, na terenie których dostawa USŁUGI odbywa się bezpłatnie.
- KLIENT może uzyskać dostęp do REGULAMINU w formie elektronicznej w każdym czasie, który zamieszczony jest na WWW.LYFE.PL.
2.§ PRZYJMOWANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- KLIENT może składać ZAMÓWIENIE w następujący, wybrany przez siebie sposób:
- za pośrednictwem KONTA KLIENTA utworzonego w portalu WWW.LYFE.PL, 7 dni w tygodniu, przez 24h/dobę;
- mailowo na adres odpowiadający poszczególnym miastom:
- POZNAŃ: catering.poznan@lyfe.pl
- WROCŁAW: catering.wroclaw@lyfe.pl
- WARSZAWA: catering.warszawa@lyfe.pl
podając DANE KLIENTA, 7 dni w tygodniu, przez 24h/dobę;
- telefonicznie pod numerem telefonu odpowiadającym poszczególnym miastom:
- POZNAŃ: + 48 501 110 077,
- WROCŁAW: + 48 531 110 094,
- WARSZAWA: + 48 577 170 522,
podając DANE KLIENTA, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 16.00.
- ZAMÓWIENIA składane w sposób opisany w § 2 pkt 1 ust. 2 (mailowo) i 3 (telefonicznie) przyjmowane są przez LYFE w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 16.00, co oznacza, że ZAMÓWIENIE złożone poza ww. godzinami będą przyjmowane przez LYFE w kolejnym dniu roboczym.
- KLIENT otrzymuje od LYFE każdorazowo potwierdzenie złożenia ZAMÓWIENIA, bez względu na sposób jego złożenia. Potwierdzenia wysyłane są przez LYFE wyłącznie drogą mailową z adresu email odpowiadającego poszczególnym miastom: POZNAŃ: catering.poznan@lyfe.pl, WROCŁAW: catering.wroclaw@lyfe.pl, WARSZAWA: catering.wroclaw@lyfe.pl na adres mailowy KLIENTA.
- W ramach jednego ZAMÓWIENIA KLIENT może zamówić dostawę CATERINGU DIETETYCZNEGO obejmującą od 1 (minimalnie) do 31 dni (maksymalnie).
- W ramach jednego ZAMÓWIENIA KLIENT może zamówić dostawę SOKÓW OCZYSZCZAJĄCYCH wyłącznie w następujących pakietach: 1 (minimalnie), 3 lub 5 (maksymalnie) dni.
- Warunkiem przyjęcia ZAMÓWIENIA przez LYFE jest:
- w przypadku ZAMÓWIENIA złożonego za pośrednictwem WWW.LYFE.PL (zgodnie z pkt. 1 ust. 1 powyżej) – prawidłowe i kompletne wypełnienie formularza znajdującego się w zakładce „Zamówienia” na WWW.LYFE.PL;
- w przypadku ZAMÓWIENIA złożonego drogą mailową (zgodnie z pkt 1 ust. 2 powyżej) – podanie w treści wiadomości DANYCH KLIENTA;
- w przypadku ZAMÓWIENIA złożonego telefonicznie (zgodnie z pkt 1 ust. 3 powyżej) – podanie przedstawicielowi LYFE DANYCH KLIENT.
- Realizacja ZAMÓWIENIA przez LYFE na terenie POZNANIA:
[dla ZAMÓWIEŃ z opcją płatności za pobraniem oraz płatności on-line]
- w przypadku, gdy ZAMÓWIENIE zostanie złożone przez KLIENTA w danym dniu roboczym, do godz. 10.00, jego realizacja może rozpocząć się już w kolejnym dniu roboczym lub w innym dniu wyznaczonym przez KLIENTA
- w przypadku, gdy ZAMÓWIENIE zostanie złożone przez KLIENTA w danym dniu roboczym, po godz. 10.00, jego realizacja rozpocznie się w dniu wyznaczonym przez KLIENTA, jednakże nie wcześniej niż drugiego dnia roboczego następującego po dniu złożenia ZAMÓWIENIA
[dla ZAMÓWIEŃ z opcją płatności przelewem]
- ZAMÓWIENIE rozpoczyna się w dniu wyznaczonym przez KLIENTA, jednakże nie wcześniej niż 2 dni robocze pozaksięgowaniu przez LYFE pełnej wpłaty lub następnego dnia roboczego po otrzymaniu przez LYFE od KLIENTA potwierdzenia wykonania przelewu, które należy wysłać na adres mailowy: catering.poznan@lyfe.pl
- Realizacja ZAMÓWIENIA przez LYFE na terenie WARSZAWY i WROCŁAWIA:
[dla ZAMÓWIEŃ z opcją płatności za pobraniem oraz płatności on-line]
- w przypadku, gdy ZAMÓWIENIE zostanie złożone przez KLIENTA w danym dniu roboczym, do godz. 24.00, jego realizacja rozpocznie się w dniu wyznaczonym przez KLIENTA, jednakże nie wcześniej niż drugiego dnia roboczego następującego po dniu złożenia ZAMÓWIENIA
[dla ZAMÓWIEŃ z opcją płatności przelewem]
- ZAMÓWIENIE rozpoczyna się w dniu wyznaczonym przez KLIENTA, jednakże nie wcześniej niż 2 dni robocze pozaksięgowaniu przez LYFE pełnej wpłaty lub po otrzymaniu przez LYFE od KLIENTA potwierdzenia wykonania przelewu, które należy wysłać na adres mailowy właściwy dla danego miasta.2.
- Z zastrzeżeniem postanowień pkt 5 powyżej, w sytuacji gdy ZAMÓWIENIE nie będzie mogło zostać zrealizowane przez LYFE w dniu wskazanym przez KLIENTA, LYFE poinformuje niezwłocznie o tym fakcie KLIENTA, jednakże nie później niż w ciągu 24 h licząc od chwili złożenia ZAMÓWIENIA. W takim przypadku LYFE zwróci ewentualną otrzymaną od KLIENTA kwotę pieniężną za niezrealizowane ZAMÓWIENIE. Zamiast zwrotu pieniędzy KLIENT, po wcześniejszych ustaleniach z LYFE, może wyrazić zgodę na zmianę terminu realizacji ZAMÓWIENIA.3.
- Podczas składania ZAMÓWIENIA, w celu prawidłowej realizacji USŁUGI przez LYFE, KLIENT zobowiązany jest poinformować LYFE o wszelkich towarzyszących mu dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach, wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów
- KLIENT zobowiązany jest również do bieżącego informowania LYFE o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na wybór KALORYCZNOŚCI CATERINGU DIETETYCZNEGO lub KALORYCZNOŚCI SOKÓW OCZYSZCZAJĄCYCH przez KLIENTA oraz jej prawidłową, nie zagrażającą życiu lub zdrowiu KLIENTA realizację przez LYFE, w tym w szczególności:
- chorobach istniejących oraz przebytych;
- nadciśnienia tętniczego;
- cukrzycy;
- nietolerancji laktozy;
- zażywania leków wpływających na zdolność absorpcji składników odżywczych czy witamin, bądź powodujących zatrzymanie płynów w organizmie, bądź wpływających niekorzystnie na trawienie;
- w przypadku kobiet informacji o ciąży albo karmieniu piersią;
- pozostałych alergiach pokarmowych.
- LYFE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec KLIENTA z tytułu realizacji USŁUGI w przypadku zatajenia przez KLIENTA informacji i okoliczności wymienionych w punkcie 8 powyżej.
3.§ DOSTAWA
- LYFE dostarcza USŁUGĘ w dni robocze, tj. od poniedziału do piątku oraz w soboty „na dwa dni”, tj. KLIENT składając ZAMÓWIENIE obejmujące dostawę USŁUGI w weekendy, w sobotę otrzymuje odpowiednio 2 zestawy CATERINGU DIETETYCZNEGO lub 2 zestawy SOKÓW OCZYSZCZAJĄCYCH (na sobotę i na niedzielę).
- LYFE dostarcza USŁUGĘ w wybranym przez KLIENTA przedziale czasowym w godzinach od 4.00 (rano) – 10.00 (rano).
- Dostawa USŁUGI obywa się na wskazany przez KLIENTA ADRES.
4.§ ZMIANA ZAMÓWIENIA
- Na warunkach określonych poniżej KLIENT jest uprawiony do dokonania zmian w złożonym ZAMÓWIENIU obejmujących: zmianę terminu dostawy, zmianę ADRESU dostawy, zmianę godziny dostawy lub zmianę KALORYCZNOŚCI CATERINGU DIETETYCZNEGO.
- Zamiar dokonania każdej ze zmian KLIENT zobowiązany jest zgłosić LYFE mailowo na adres odpowiadający poszczególnym miastom:
- POZNAŃ: catering.poznan@lyfe.pl
- WROCŁAW: catering.poznan@lyfe.pl
- WARSZAWA: catering.warszawa@lyfe.pl
każdorazowo nie później niż na 48 h przed dniem zaistnienia zmiany.
- Niezależnie od postanowień pkt 2 powyżej, KLIENT ma możliwość samodzielnego dokonania zmiany terminu dostawy, ADRESU dostawy oraz godziny dostawy za pośrednictwem KONTA KLIENTA.
- W każdym przypadku, KLIENT zobowiązany jest do uregulowania należności, która powstała w wyniku dokonania przez KLINETA zmiany, w tym np. w przypadku zmiany KALORYCZNOŚCI CATERINGU DIETETYCZNEGO zgodnie z CENNIKIEM.
- W przypadku dokonywania przez KLIENTA zmiany terminu dostawy (zawieszenia dostawy USŁUGI w określonym dniu/dniach), KLIENT ma możliwość ich wykorzystania w wybranym przez siebie terminie, w ciągu 2 miesięcy licząc od zawieszonej dostawy USŁUGI. W przypadku, gdy KLIENT nie zrealizuje zawieszone dostawy USŁUGI w ww. terminie, KLIENT nie będzie upoważniony do żądania od LYFE zwrotu pieniędzy.
- Zmiany dokonane przez KLIENTA niezgodnie z postanowieniami niniejszego REGULAMINU nie zostaną przez LYFE uwzględnione. W takim przypadku LYFE nie będzie ponosił jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu.
5.§ CENY USŁUG
- Na TERENIE DOSTAWY, USŁUGA dostarczana jest przez LYFE bezpłatnie.
- LYFE oferuje możliwość realizacji USŁUGI poza TERENEM DOSTAWY za dodatkowym wynagrodzeniem, z tym jednak zastrzeżeniem iż w takiej sytuacji celem uzyskania informacji o kosztach dostawy uprzejmie prosimy przed złożeniem ZAMÓWIENIA o bezpośredni (telefoniczny lub mailowy) kontakt z przedstawicielem LYFE z najbliższego miasta :
- POZNAŃ: + 48 501 110 077 lub catering.poznan@lyfe.pl
- WROCŁAW: + 48 531 110 094 lub catering.wroclaw@lyfe.pl
- WARSZAWA: + 48 577 170 522 lub catering.warszawa@lyfe.pl
- Wszystkie ceny podane przez LYFE wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Szczegółowy cennik USŁUG zamieszczony jest na WWW.LYFE.PL w zakładce „Oferta”, jako „Cennik” i obowiązuje dla wszystkich ZAMÓWIEŃ bez względu na sposób ich złożenia.
- KLIENT składając ZAMÓWIENIE za pośrednictwem KONTA KLIENTA na WWW.LYFE.PL informowany jest jeszcze przed jego złożeniem o jego koszcie całkowitym.
6.§ ZESTAW TESTOWY CATERINGU DIETETYCZNEGO
- LYFE umożliwia każdemu nowemu KLIENTOWI możliwość wypróbowania CATERINGU DIETETYCZNEGO poprzez jednorazowe złożenie ZAMÓWIENIA obejmującego jednodniową dostawę w specjalnej, obniżonej cenie zgodnej z cennikiem zamieszczonym na WWW.LYFE.PL w zakładce „Cennik”, tj. ZESTAW TESTOWY.
7.§ METODY PŁATNOŚCI
- ZAMÓWIENIE, bez względu na sposób jego złożenia może zostać opłacone przez KLIENTA w następujący, przez niego wybrany, sposób:
- za pośrednictwem systemu płatności on-line znajdującego się na WWW.LYFE.PL;
- przelewem na rachunek bankowy LYFE wskazany w potwierdzeniu złożenia ZAMÓWIENIA;
- za pobraniem – przy odbiorze przesyłki od kuriera w 1 (pierwszym) dniu realizacji USŁUGI.
- LYFE uprawniona jest do wstrzymania realizacji ZAMÓWIENIA, które nie zostało w 100% opłacone przez KLIENTA.
8.§ PŁATNOŚCI ON-LINE
LYFE informuje, iż system płatności on-line znajdujący się na WWW.LYFE.PL obsługiwany jest przez PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-387), ul. Arkońska 6/A3 (KRS: 227278).
9.§ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Przy złożeniu ZAMÓWIENIA dane osobowe KLIENTA umieszczane są w bazie danych LYFE. Administratorem danych jest LYFE. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane dla celów realizacji i obsługi ZAMÓWIENIA. Dane te są chronione i przetwarzane, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 10,1 poz. 926, ze zm.).
- KLIENT ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia. LYFE zapewnia każdemu KLIENTOWI prawo kontroli przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych przez KLIENTA jest dobrowolne, jednakże konieczne do realizacji ZAMÓWIENIA na wykonanie USŁUGI przez LYFE.
- Dane osobowe KLIENTA umieszczone w bazie danych LYFE nie są w żaden sposób przekazywane ani udostępniane osobom trzecim.
10.§ POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- We wszelkich sprawach nieuregulowanych w REGULAMINIE mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. Postanowienia REGULAMINU nie wyłączają i nie mają na celu ograniczać żadnych praw KLIENTA będącego konsumentem, które przysługują mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W razie sprzeczności pomiędzy postanowieniami REGULAMINU, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi KLIENTOWI będącemu konsumentem uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- W przypadku konieczności dokonania zmiany treści REGULAMINU wynikających w szczególności ze: zmiany formy płatności, sposobów i zasad dostawy, warunków zawierania umów, konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących postanowienia REGULAMINU, zmian w zakresie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz innych postanowień, których zmiany wpływają na warunki i realizację USŁUGI, LYFE zobowiązuje się do poinformowania KLIENTA o tym fakcie co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem obowiązywania zmian. W takiej sytuacji wprowadzone zmiany nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez KLIENTA przed dniem wejścia w życie przedmiotowych zmian, co oznacza, że do złożonych ZAMÓWIEŃ, zawartych umów oraz umów wykonanych zastosowanie będzie miał REGULAMIN obowiązujący w chwili zawarcia umowy.
REGULAMIN PROMOCJI "DWIE DIETY JEDEN ADRES"
- Zamawiając dwie dowolne diety cateringu dietetycznego pod jeden adres dostawy otrzymujesz 5% zniżki od naszego stałego cennika znajdującego się na stronie LYFE
- Promocja nie obejmuje zniżki na diety testowe
- Promocja obowiązuje do odwołania od dnia 16.09.2016 r.
- Promocja dotyczy wszystkich miast do, których dostarczany jest catering dietetyczny przez LYFE.